Monday, November 8, 2010

Ah satu permulaan buat diriku....

Inilah kali pertama saya menulis dalam blog.
Saya menulis bukan untuk meraih publisiti murahan yang kebanyakan
dilakukan oleh muda mudi pada hari ini.
Tidak kiralah siapa mereka , tapi blog ini terhasil mempunyai tujuannya yang tersendiri.
Apa ya tujuannya?
Tidak lain dan tidak bukan unutuk menyeru diri saya terlebih dahulu
dan kemudian diri semua manusia
yang di ciptakan Allah di atas muka bumi ini.
Kerana inilah sebab rasulullah di utuskan adalah
untuk membawa rahmat kepada seluruh manusia
supaya kembali kepada cara hidup islam yang sebenarnya ,
yang sudah pasti di sana terdapatnya
keredhoan daripada Yang Maha Pencipta.
Oleh itu, saya berharap usaha
penulisan saya yang tidak seberapa  ini
akan di kira sebagai satu ibadah
kepada Allah S.W.T.
Ku berdoa pada Allah agar kemenangan islam kan semakin menghampiri.
Amin ya rabbal a'lamin. n_n

No comments:

Post a Comment